Dreamteam takes Bergen op Zoom

Onze eerste run als dreamteam is een feit. Het ging goed, hard en vooral ook lekker. Steven liep heel Bergen op Zoom eruit en Udjen was unstoppable. Go team, ik ben trots! Dat het drie keer hetzelfde rondje was van vijf kilometer hielp daar overigens niet echt bij. Wéér die scherpe haarspeldbocht waar je gas terug moest nemen, wéér dat eindeloze stuk met tegenwind. Het enige voordeel was de vrolijke zwaai van trainer Rob bij elke vijf kilometer. Thx!

Meelopen in een georganiseerde run helpt trouwens wel bij het verbeteren van je PR. Je gaat toch net even wat sneller (en meer rechtop) lopen om aan Brabant te laten zien dat ze in Amsterdam heus ook wel kunnen rennen. Niet dat er nou zoveel publiek langs de lijn was, maar toch. Dankzij de uitgestorven weggetjes kon ik trouwens wel gewoon playbacken op de muziek zoals ik dat gewend ben. Volgens mij zag alleen een Nordic Walkingende mevrouw het en zij was aan het Nordic Walkingen, dus hè?

Dan nog even wat credits naar de loper die zijn bekertje water met mij deelde toen ik er voorbij liep. Lief! En die dennengeur in plaats van uitlaatgassen was ook best fijn. Een wedstrijdje doen in Bergen op Zoom is eigenlijk zo erg nog niet. Ik voeg het plaatsje mooi toe aan mijn ‘hier heb ik gelopen-lijst’. Eat your heart out Hamburg en Londen!

Fris en fruitig, Nydia, trainer Rob en Udjen voor de start
(Voor de running nerds die het willen weten: ik liep vandaag 1:20. Een PR, al was het maar omdat het m’n eerste 15k wedstrijd ooit was)

4 thoughts on “Dreamteam takes Bergen op Zoom

  1. Pingback: Xtc voor onderweg | Words To Run By

  2. Pingback: Finishvideo | Words To Run By

Geef een reactie

