Voor onder de boom

Het is bij mij thuis niet gebruikelijk om cadeautjes onder de boom te leggen, maar af en toe wegdromen bij een verlanglijstje kan geen kwaad, toch?

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

1.. De aller tofste tights ooit van Lucas Hugh
2. ‘Young Hearts Run Free‘ van Wildfox
3. Hardloophandschoenen zijn ongeveer het enige wat ik nog echt nodig heb. Deze zijn van Nike
4. Ik heb een zwak voor hardloopjasjes, zo ook voor deze van New Balance
5. Racerback top van H&M
6. De marathongids van Runner’s World
7. Nieuwe oordopjes van Urbanears
8. Weer een jasje – told you so – deze is van Adidas by Stella McCartney
9. Sportbh van Shock Absorber
10. Naar dit boek van Haruki Murakami ben ik al heel lang nieuwsgierig, via Bol.com

Ik denk dat ik maar eens begin met een beloningssysteem. Voor elke kilometer een euro sparen voor een van deze items. Zul je zien dat ik in no time m’n afstand per week verdubbel

Geef een reactie

