Wow!

Zoals jullie misschien wel snappen ben ik helemaal kapot, maar hier dan toch een korte post met update.

Voor het eerst een marathon lopen is nogal wat. Mijn omgeving heeft heerlijk mee mogen genieten van de trainingen, zenuwen, stress en eigenlijk al het andere. Eenmaal aan het trainen geslagen is het namelijk zo moeilijk om ergens anders over te praten. Maar wat is het een bijzondere ervaring. Overweldigend en fantastisch!

Natuurlijk heb ik zo mijn zware momenten gehad, maar ik heb vooral genoten. Met name van de aanmoediging aan de zijlijn (en online). Er waren heel wat fanatieke lopers, maar ook erg veel fanatieke supporters: echt geweldig!

Mijn uiteindelijke tijd is 4:08:43 en ik ben daar ontzettend blij mee. De medaille blijft vandaag in ieder geval nog even om terwijl ik met de benen omhoog ga genieten van dit heerlijke gevoel.

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar op naar de A’dam marathon dan maar?

Een deel van mijn supportteam (HELDEN!) en ik

Een deel van mijn supportteam (HELDEN!) en ik

6 thoughts on “Wow!

  1. Gefeliciteerd, Nydia. Ik zag je Steunteam bij metrostation Slinge. Toen zat ik zelf nog erg goed in de race (te goed, ik heb daar later nog de prijs voor moeten betalen).

    Hopelijk zien je weer wat frequenter op de dinsdagavond. Want we hebben je daar gemist.

  2. Pingback: Mijn marathondebuut | Words To Run By

Geef een reactie

