Dag lief dreamteam!

Het after-marathon-luiheidssyndroom kan flink lang aanhouden. Dat heb ik de afgelopen weken mogen ervaren. Eerst kan je nog zeggen dat je even niet loopt omdat je eergisteren nog een marathon liep, bij twee weken en zelfs een maand is er ook nog wel iets van herstel dat moet plaatsvinden, maar ondertussen zijn we echt een heel stuk verder en kom ik nergens meer onderuit. Er hangt nog wat pijn rond in de buurt van mijn linkerheup, maar het nog steeds op de marathon afschuiven kan eigenlijk niet meer.

Gister verscheen de laatste dreamteammarathonvideo online op Runnersweb.nl en het afsluitende artikel over ons is ook al verschenen in het blad. Alles hat ein ende en zo ook onze fantastische marathonervaring. Gister op de fiets schoot opeens de spanning vooraf, de gezelligheid van ons team en de epische Coolsingelfinish weer door mijn hoofd. Wat een ervaring.

Wat betreft het lopen op dit moment lijkt het wel alsof ik alleen nog maar meedoe aan wedstrijdjes. Ik ging van We Own The Night naar de Color Run en ik hoop nog een startbewijs te bemachtigen voor de Rock and Run van morgen. Heel leuk allemaal, maar het wordt weer tijd voor het serieuze werk. Ik denk na over een najaarsmarathon. Het was fijn even af te zijn van de druk van het schema en het vele lopen, maar nu en ik toe aan een nieuw traject. Houvast is toch wel erg fijn.

De andere dreamteamers zitten ook niet stil. Een triatlon, WK en nieuwe marathons staan op de planning. Lieve allemaal, heel veel succes met jullie nieuwe dromen en ik hoop jullie snel weer te zien. Zowel de dreamteamers als de schatten van Runner’s World en onze nonkel Rob natuurlijk.

Voor nu geniet ik nog even na met dit fijne interviewfilmpje:

Een mini-interview met Hans: een dolle boel

Geef een reactie

