#05 Schema week 3 en 4

Let’s kick some Dam!

Het einde van trainingsweek twee zit er bijna op en dus kreeg ik het verzoek of het nieuwe schema snel online kon komen. Iets met mentaal voorbereiden geloof ik. Ik snap dit helemaal. Zelf kon ik bij mijn eerste schema’s (en eigenlijk ook nog bij mijn marathonschema van Rotterdam) eindeloos naar de getalletjes staren en heel hard nadenken of ik tegen die tijd wel of niet zo ver zou kunnen lopen. Peinzen over hoe ik in hemelsnaam die lange minuten door ging komen hoorde daar ook bij. In ieder geval heb je er alweer bijna twee weken opzitten en dat is wel een gold star waard. Lekker bezig! Ga zo door en je redt die Damloop wel.

Het schema van collega Kim. Lekker bezig Kim!!

Week 3 
Zaterdag of zondag 15/16 juni
24 minuten: 3 x 6 minuten hardlopen, 2 minuten wandelen

Dinsdag 18 juni
28 minuten: 2 x de set > 3 minuten hardlopen, 2 minuten wandelen, 7 minuten hardlopen, 2 minuten wandelen

Donderdag 20 juni
20 minuten: 2 x de set 8 minuten hardlopen, 2 minuten wandelen

Week 4
Zaterdag of zondag 22/23 juni
20 minuten: 1 x 9 minuten hardlopen, 2 minuten lopen, 9 minuten hardlopen

Dinsdag 25 juni
20 minuten: 1 x 9,5 minuten hardlopen, 2 minuten lopen, 9,5 minuten hardlopen

Donderdag 27 juni
15 minuten hardlopen

YES YOU CAN!

Geef een reactie

