#07 Schema week 5 en 6

Let’s kick some Dam!

Gefeliciteerd! Je bent al een maand aan het hardlopen en het schema wordt dan ook steeds zwaarder. Ik heb jullie dit weekend – per ongeluk – vrij gegeven, maar deze dinsdag mogen jullie weer fijn aan de slag. Aan het eind van week 6 kun je al bijna 30 minuten achterelkaar rennen. Heb je die mijlpaal eenmaal bereikt, dan zul je merken dat het steeds soepeler gaat. Even doorzetten dus. Succes!

Week 5
Dinsdag 2 juli
25 minuten: 10 minuten hardlopen, 4 minuten wandelen, 10 minuten hardlopen

Donderdag 4 juli
27 minuten: 10 minuten hardlopen, 4 minuten wandelen, 13 minuten hardlopen

Zaterdag of zondag 6/7 juli
26 minuten: 10 minuten hardlopen, 3 minuten wandelen, 13 minuten hardlopen

Week 6
Dinsdag 9 juli
38 minuten: 10 minuten hardlopen, 4 minuten wandelen, 10 minuten hardlopen, 4 minuten wandelen, 10 minuten hardlopen

Donderdag 11 juli
36 minuten: 10 minuten hardlopen, 3 minuten wandelen, 10 minuten hardlopen, 3 minuten wandelen, 10 minuten hardlopen

Zaterdag of zondag 13/14 juli
35 minuten: 15 minuten hardlopen, 5 minuten wandelen, 15 minuten hardlopen

Met vriendin Anniek een rondje lopen door de duinen. Heerlijk!

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s