#12 Schema week 9 en 10

Let’s kick some Dam!

Shit is getting real! De basis is gelegd en nu is het alleen nog een kwestie van je conditie langzaamaan uitbreiden tot de 10 mijl. De komende weken worden de trainingen weer wat langer. Mocht je ergens last van krijgen (je schenen en knieën zijn bijvoorbeeld zwakke plekken waar het makkelijk misgaat), doe dan wat rustiger aan. Je hebt nog alle tijd om te trainen voor 22 september. Voor dinsdag 6 augustus staat er iets leuks op de planning. Ik ben er ook bij, dus schroom niet en kom gezellig meelopen. Mocht je echt niet kunnen, dan kun je die dag zelf een fijn loopje bedenken. Zonder schema rennen kan ook wel eens heel lekker zijn.

Maar toch: tot dinsdag de 6de?

Week 9
Dinsdag 30 juli
47 minuten: 20 minuten hardlopen, 2 minuten wandelen, 25 minuten hardlopen

Donderdag 1 augustus
37 minuten: 15 minuten hardlopen, 2 minuten wandelen, 20 minuten hardlopen

Zaterdag of zondag 3/4 augustus
45 minuten: 45 minuten hardlopen

Week 10
Dinsdag 6 augustus
Mee met de Running Junkies – 19:00 @ Tjin’s op de van Woustraat

Donderdag 8 augustus
52 minuten: 25 minuten hardlopen, 2 minuten wandelen, 25 minuten hardlopen

Zaterdag of zondag 10/11 augustus
55 minuten: 50 minuten hardlopen

Kick Some Dam!

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s