#20 YOU DID IT

Jaaaa, het is gelukt! Je hebt het gedaan. GEFELICITEERD! Hang je medaille deze week af en toe nog even om en geniet na van je 16.1 kilometer. Ik weet natuurlijk niet precies hoe het bij jou is gedaan, maar de newbies van de Coffeecompany crew die voor het eerst meededen aan een run, hebben keihard gerockt (de niet newbies ook hoor. Trots op jullie allemaal!)

Ging het bij jou ook heel lekker? Dan zou je er over kunnen denken om in oktober de halve marathon van Amsterdam te lopen. Het schijnt zo te zijn, dat als je 16 soepel gaat je ook wel 21 kan lopen een maand later. In mijn eerste hardloopjaar deed ik het zelf ook en dat beviel enorm. Want hoe tof is dat? Zeggen dat je een halve marathon hebt gelopen.

Neem een paar dagen wat rust en stap daarna weer in je hardloopschoenen. Dit was een mooie eerste stap naar een fantastische hardloopcarrière. GO!

6 thoughts on “#20 YOU DID IT

  1. Het was zo gaaf! Gefeliciteerd jullie allemaal! Heb er 1.34 uur over gedaan en was nog best fit. Halve marathon zou zeker heel erg tof zijn, maar weet niet of ik dat al red hoor. Super leuk blog dit. Liefs Judith

    • JE KAN HET! Echt! Ik liep m’n eerste Dam tot Dam in iets van 1.43 (helemaal geen super-top-tijd, gewoon goed) en ging toen dus door voor de halve. Ik was/ben absoluut geen topatleet of mega fit, maar vond het gewoon een leuke uitdaging. Als dit je soepel afging kun je zeker ook de halve. BELOOFD!

Geef een reactie

