December challenge

Het is weer december. De maand der kou, donkere dagen, binge eating en Love Actually kijken op de bank met warme chocolademelk. Waar is hardlopen in dit hele verhaal? Juist, dat ontbreekt. Want wie wil er nou z’n warme bed uit voor een glibberig rondje lopen in de vrieskou? Gelukkig bedacht NBROADS (de vrouwelijke delegatie van de running crew NBRO uit Kopenhagen) een goede challenge om dit toch te doen. Namelijk #runeverydayindecember.

Het hoeft niet hard of ver, zolang je elke dag maar een stukje gerend hebt. 1 mile per dag (oftewel 1.6k) is al genoeg. Ik vind het een mooie uitdaging en ik ben benieuwd of het mij gaat lukken tussen alle festiviteiten door. Een voordeel: 1 januari valt niet in december (ohjajoh?) dus dan mag je lekker uitbrakken.

Ik doe mee. Jij ook? GO!

(Nog een kleine note: ik ben absoluut geen voorstander van overtrainen en jezelf kapot lopen, dus hou ik mij alsnog netjes aan de regel van drie. Dat betekent niet drie dagen achter elkaar hard trainen en ook niet drie dagen achter elkaar niet hard trainen. Snap je ‘m nog? Anyway: leker lopen, maar pas op jezelf. Joe!)

#runeverydayindecember

6 thoughts on “December challenge

  1. Hmm, volgens mij heb je je regel van drie een klein beetje aangepast aan de challenge door het woordje “hard” toe te voegen. 😉
    Maar dat geeft niks, elke derde training wordt dan waarschijnlijk een mijl dribbelen. Het idee is leuk. Succes!

  2. Pingback: Challenge: #runeverydayindecember - Runner's High

  3. Pingback: Pompoensoep | Words To Run By

  4. Pingback: #runeverydayindecember | Sproetenmeisje

  5. Pingback: #runeveryday Week 1 | Words To Run By

Geef een reactie

