Stom!

Omdat ik vandaag mijn dag niet zo heb: een zeiklijst. Geïnspireerd op de rubriek ‘Stom’ uit Linda. (Op een van m’n goede dagen maak ik wel weer een leuk-lijst. Beloofd!)

STOM:

– Als de eerste reactie op je marathonverhaal de: ‘ongezond-dat kan nooit goed voor je zijn’-opmerking is

– Nieuwe hardloopschoenen kopen (en dan vooral de onzekerheid die erbij komt kijken: ‘zijn ze wel net zo goed als m’n vorige schoenen?’)

– Gladde tegels

– Dat je op een gegeven moment toch echt de kraan moet uitdraaien van je super fijne after-run-douche

– Geen GPS-signaal kunnen vinden

– Mensen die extreem ingewikkeld doen over hun hardloopgear (en het merk daarvan) terwijl ze maar een keer in de week een halfuurtje joggen

– De niet open te krijgen verpakkingen van sportgel

– De focus op snelheid en afstand in plaats van op plezier

– Dat ik ’s avonds op bepaalde stukken in mijn buurt niet durf te lopen

– Geen ontbijt in huis hebben op zondag (a.k.a. langeafstanddag)

Water belts

– Dat ik m’n high heels (eigenlijk) moet verbannen naar de achterkant van m’n kast tijdens voorbereiding op de marathon

– Dat nacho’s met kaas en chilisaus geen geschikt herstelvoer zijn

– Dixies zonder wc-papier, maar vol met ranzigheid voor races

– S H I N   S P L I N T S

– Schurende sportbh’s (schurende anything)

– Dat er bijzonder weinig betaalbare en mooie sportkleding verkocht wordt

– Never ending volle wasmanden

– Geen startbewijs hebben voor Berlijn

Ik ben benieuwd of jullie nog aanvullingen hebben…

Stomme foto ook eigenlijk....

10 thoughts on “Stom!

  1. Vooral in Shin splints en de focus en snelheid en plezier kan ik me heel erg vinden. De rest heb ik eigenlijk geen ervaring mee maar kan ik me wel voorstellen. Morgen weer een nieuwe ronde, nieuwe kansen. Leuke blog heb je.

  2. Zeker herkenbaar! Vandaag had ik:
    ‘ denken dat je lekker zachter op gras kan lopen maar tot je enkels in de modder staan ‘ en ‘ kleding die irritant doet (afzakkende broek, capuchon die alle kanten op waait)’.
    Vorige week had ik:
    ‘ een lange doodlopende straat inlopen en weer dezelfde weg terug moeten ‘. Volgens mij is er nog veel meer. Punt is dat het allemaal niet uitmaakt.

  3. Zo herkenbaar! En blauwe teennagels, afvallende teennagels, alle soorten blessures. En dat je niet alleen moet hardlopen, maar ook je benen, billen en vooral core moet trainen. En inderdaad, waarom moeten alle leuke hardloopgear zo duur zijn!! En als je je sportgel eindelijk open hebt, bijna over je nek gaat, omdat het zo vies is.

  4. Pingback: Huilen | Words To Run By

Geef een reactie

