Power shot

Zo’n vier dagen in de week ben ik vrij heftig met koffie bezig. Op de andere dagen overigens ook, maar dan zonder dat ik er betaald voor word. Dan drink ik het namelijk fanatiek, net als m’n dagelijkse groene smoothies. Het leek me daarom leuk om beide eens te combineren en ja hoor… het werkt!

Gooi dit alles in de blender en het resultaat is een super lekkere bananen-, chocolade-, koffiemilkshake. Nice!

Wat gaat erin?

– Banaan (bevroren wordt het nog romiger: snij een banaan in stukjes en vries ‘m zonder schil in)
– Spinazie
– Ongebrande amandelen
– Amandelmelk
– Een beetje cacao
– Wat ijs (als je daarvan houdt)
– Een goeie espresso

Ik doe altijd maar wat qua verhoudingen, dus het is aan jou om het op de gok bij elkaar te gooien. Yes you can!

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

One thought on “Power shot

Geef een reactie

