2014 in kilometers – 4

Leuk! Het is weer tijd voor mijn jaar in kilometers. En al heb ik bar weinig daadwerkelijke kilometers gemaakt dit jaar, toch maakte het lopen wel een groot onderdeel uit van mijn leven. De laatste paar maanden:

Oktober
De Science Park Estafette: ondertussen een Running Junkie-traditie. Met veel teams meedoen en prijzen pakken. Ik coach het Wonder Women team en fiets vier rondjes mee. Mijn rockstar chicks worden tweede. Pretty fucking awesome! Go team.

Diezelfde maand is ook de Ajax Foundation Run. Sinds lange tijd weer een loopje waar ik wel aan meedoe, dus ik heb zin! Voor de run mag ik een kijkje nemen in de kleedkamer in de Arena, ik start in het wedstrijdvak samen met Yoshi (wat in mijn verdere loopcarriere waarschijnlijk nooit meer gaat gebeuren), word overladen door confetti rond de 8 kilometer en word na afloop door Edwin van der Sar gevraagd hoe het ging. Huh? Door dit alles een van de meest vreemde (maar super leuke!) runs.

En natuurlijk Bridge the Gap Amsterdam. Tofste weekend van het jaar? De vetste cheerzone ooit, heel veel lieve, leuke mensen en nog steeds een beetje heimwee.

Science Park  met mijn lievelings mannen  In het wedstrijdvak met Yoshi voor de Ajax Foundation Run  Bridge the Gap AMS

November
Na bijna een jaar meefietsen, koken, of na yogales nog een drankje meepakken ben ik eindelijk weer eens om 7 uur bij Tjin’s in hardloopoutfit. Inderdaad om mee te lopen.

De Zevenheuvelenloop. Volgens velen de mooiste Nederlandse loop en met een enorme Running Junkie brigade kan het niet anders dan dat het een toffe dag gaat worden. Ik heb mezelf voorgenomen alleen te lopen zodat ik niet opgejut word en het vooral heel rustig aan te doen. Alles om mogelijke pijn te voorkomen. Het werkt. Ik heb een toprun, loop alsnog veel harder dan verwacht en geniet de volle 100%. Al durf ik het bijna niet te denken, het lijkt er nu toch wel echt op dat ik terug ben. En dit keer here to stay.

Verhuizen! Met ietwat pijn in mijn hart verlaat ik het fijne Amsterdam Oost. Het is dat mijn nieuwe huis en de locatie zo ontzettend fantastisch zijn, anders was ik niet weggegaan bij mijn lievelingsrondje door het Flevopark en langs het water op IJburg, richting Muiden. Een nieuwe buurt om al lopend te ontdekken.

Running Tuesday!  Zevenheuvelenloop met Thomas  Verhuisd!

December
Runfluencers. Een groep gepassioneerde running bloggers die bijelkaar gebracht is door Runner’s World magazine. Tijdens het eerste event eten en rennen we en krijgen we meer info over sportbh’s. Leerzaam en leuk om iedereen uit de running community te leren kennen. Het belooft een toffe samenwerking te worden.

Kerst met de Running Junkies. Dit keer geen tights of felgekleurde jasjes, maar iedereen op chic om samen het afgelopen jaar te vieren tijdens een diner met (veel te veel) rode wijn en cocktails als toetje ❤

2014. Het jaar van cross-training en aanmoedigen. Niet wat ik verwacht had, maar misschien toch wel een van de mooiste jaren ooit. Ik sluit het af met zondagse lange afstanden en Junkie-avonden. Eindelijk weer lopen. Op naar de (in ieder geval halve) marathon van Berlijn!

De Runfluencers  Kerstdiner met deze knapperds waar ik heel veel van hou!  Mijn inschrijving voor de Berlijn halve marathon

One thought on “2014 in kilometers – 4

  1. Mijn 2014 in kilometers was ook niet zo denderend vanwege een blessure 😥 maar 2015 ga ik rocken! Een paar mooie loopjes uitgekozen en nu met een gezonder en minder koppig verstand zodat ik mezelf niet weer voorbij ren 😉 Let’s hope so haha

Geef een reactie

