Gifgroene monsters

Ik was sowieso al van plan om vaker een groene smoothie weg te tikken, maar dankzij de fantastische Groene Meisjes en hun 365 smoothies challenge heb ik de laatste tijd helemaal zin om gezonde drankjes te brouwen.

Vandaag had ik een avocado die echt op moest en niet echt bij de rest van m’n eten paste en dus besloot ik ‘m in de blender te gooien. Op Oh She Glows las ik dat je je groene smoothies wat zachter kunt laten smaken door er (amandel)melk bij te doen en notenpasta.

Foodnerderig als ik ben had ik een pasta van amandel en hazelnoot in huis van de biowinkel en nog wel wat fruit en groente. Het resultaat is dit gifgroene monster. Creamy, vullend en uiteraard vol vitaminen en gezonde vetten.  Meer dan welkom na een vermoeiende vrijdagmiddag run.

Creamy smoothie met banaan en avocado

Nodig (voor jou en je running buddy)
Een banaan
Een goed zachte avocado
Wat (plantaardige)melk of water
Veel spinazie
Een flinke eetlepel notenpasta

Blend it, drink it, feel it!

1 thoughts on “Gifgroene monsters

  1. Pingback: Your new best friend: Peter! | Words To Run By

Plaats een reactie