Zomers sap

Nog geen vier kilometer van huis (met dus nog zo’n 16 te gaan, want zondag is lange-afstanddag in mijn marathonschema) was ik al oververhit vanochtend. Ik bedankte mezelf oneindig keer voor het fantastische idee om een zwembroek onder m’n running shorts aan te doen en dook tot twee maal toe het water in. Ik loop graag op en rond IJburg en daar stikt het wat de strandjes en steigertjes waar je snel een frisse duik kan nemen.

Tegen het eind van m’n run waren alle flesjes aan mijn waterbelt tot op de laatste druppel leeg en terwijl Damien Rice ook nog eens ‘warmer than warm, yeah‘ via mijn oordopjes in mijn oor hijgde snakte ik meer en meer naar een groot glas vers sap. Onderweg bedacht ik alvast een receptje en thuis gooide ik het zo snel mogelijk in de blender.

Zomers sap
Watermeloen
Aardbeien
Basilicum
(Wat ijs als je van koud houdt)

Cheers!

2 thoughts on “Zomers sap

  1. Pingback: #10 een zomer lang lopen | Words To Run By

  2. Pingback: Run free | Words To Run By

Geef een reactie

