10x trots

Dat hele #fitteNydia is nogal wat. Zo’n project gaat uiteraard met vallen en opstaan. Op WordstoRunBy krijg je misschien het idee dat ik alleen maar goed bezig ben, maar natuurlijk is dat niet zo. Etentjes met gerechten die niet bepaaald #fitteNydia-proof zijn, een dag waarop ik wil gaan sporten en dat uiteindelijk toch niet lukt, een stuk taart dat ik niet kan weerstaan… Ik heb snel de neiging om alleen op die fouten te focussen en dat helpt niet echt mee. ‘Dit en dit ging fout, dus dan kan ik deze fout ook wel maken’. Ik zou bijna vergeten dat het eigenlijk ook heel goed gaat en dat fouten maken erbij hoort. Vandaar mijn 10x trots-lijstje. Positief blijven en doooooooorrrrr!

1.Tot nu toe lukte het elke dag om een gezonde lunch op kantoor te fixen

2. In plaats van easypeasy brownies maken voor na een dinertje met vriendinnen, maakte ik de ingewikkeldere (maar healthy) versie

3. Deze week ben ik al twee keer voor 7 uur uit bed gekomen om te gaan hardlopen

4. Moe en afgepeigerd ging ik toch netjes naar mijn vrij intensieve les Vinyasa yoga (wat uiteindelijk alleen maar energie opleverde)

5. Ik heb mij vanaf het begin van het #fitteNydia-project netjes aan de ‘ontbijt elke ochtend met iets gezonds-regel’ gehouden

6. Ik ging in mijn eentje naar een les Yin yoga waarvan iedereen zei dat het niets voor mij was, op een locatie waar ik nog nooit geweest was en dat vond ik eigenlijk best eng

7. Thomas maakte (ALWEER!) zijn perfecte brownies en dit keer wist ik ze te weerstaan toen hij langskwam met zijn dienblad vol lekkers

8. + Ik kreeg een enorm stuk van die brownies mee naar huis om aan een vriend te geven en ook daar kon ik vanaf blijven toen ik ’s avonds thuiskwam (en de volgende ochtend ook. Double winning!)

9. Ik paste op een huis dat zich op de achtste verdieping bevond en ik nam die hele week bijna elke keer de trap (en de achtste is echt-echt heel hoog jongens…)

10. Oke, er zijn dagen dat ik de fout in ga, maar er zijn er ondertussen ook al heel veel waarop ik 100% goed ging. Sport, gezond eten en genoeg slaap. Yesss!

Rainbow Salad lunch met Koen. Top!

Geef een reactie

